Monday, March 12, 2012

Та түүнийг хэдтэй гэж санана? Танилц Хуйлдар...

Түүнийг Доржнямбуугийн Хуйлдар гэдэг. 12 хон настай ч авъяас гэж төрсөн хүүдэй. Би түүнтэй уулзаж танилцахаасаа өмнө эгчээс нь /Манай бүлгэмийн Зулай/ шүлгүүдийнх нь тухай сонссон цагаасаа уулзах хүсэл төрж эхэлсэн билээ. Тэр цагаас хойш төд удалгүй түүнтэй танилцаж,бас шүлгүүдийг нь өөрөөс нь сонсох завшаан олдсоноос хойш миний хайртай дүү болсон юм. Хайртай дүү гэхээсээ илүүгээр би түүний улаан фэн гэсэн нь зөв болов уу? Ингээд захиасын минь хариу болгож вагоноор хэдэн зуун км-ыг туулж ирсэн түүний зүгээргүй шүлгүүдийг сонирхуулъя.
MP3-ын ертөнц
Би бол MP3
Бидний STYLE–г
BAD ROMANCE эзэмдэнэ
Өнөөдөр надад HAPPY байлаа
Үдэш болгон надад SILLY байна
MP-гээ сонсоод л
Мартагдсан FULL бодлоо санана
USB,FLASH дискээс илүү
YOU MY LOVE
SKULL LOVE-оороо
Сүүдэр тусаагүй гэрэлд
Шүлгээ бичинэ
Шүлгээ бичихдээ
MP-гээ сонсоно
K.H.U.I.L.D.A.R
Энэ бол M.P.3
Миний хувьд HOMEWORK
MP-тэй минь адил GRAPHIC–тай
Сүүдэр татсан BLACK HOUSE–д
Сүн гэгч нь гэрэл асна
Сүн сүн
Сүүгий даагий
Сүүдэр тэнд гэрэл асаана
Дүн дүн
Дуугий даагий
MUSIC тэнд намайг хөгжөөнө
MR.LEAB
MAROON5,RIHANNA
LADY GAGA,EXTACY
ANEMONE,BLACK E.P
BAG-аа үүрээд
SCHOOL-рүүгээ явна
RIDE A BICYCLE
RIDE A CAR
MP-гээ сонсоод
Алхаж явна ааа БИ !!!

Юмсан
Санснаараа амьдрах юмсан
Саран дээр очих юмсан
Хүссэнээрээ амьдрах юмсан
Хүйтэн гал үзэх юмсан
Өөрийнхөөрөө амьдрах юмсан
Өндгийг өөрийнхөө аргаар шарж идэхсэн
Мөнгөн гэрт амьдрах юмсан
Мөрөөдлийн цэцэрлэгтээ зугаалах юмсан
Гэдсээ хагартал идэх юмсан
Гахай шиг л болохгүй юмсан
Хөхрөх дэлхийг улайлгах юмсан
Хүн төрөлхтөн яаж үүссэнийг мэдэх юмсан
Ертөнцийг бүхлээр нь удирдах юмсан
Ертөнц хорвоогийн хаан нь болох юмсан
Тансаг байшинтай болох юмсан
Тоо олон оддыг барих юмсан
Салаа туурайтай хүн харах юмсан
Саарал чоныг унах юмсан
Ойн лусыг харах юмсан
Ой дотор зугаалах юмсан
Аавтайгаа цуг тоглох юмсан
Аавын эрдэнэсыг харах юмсан
Солонгон дээгүүр алхах юмсан
Солонгоны өнгийг нь өөрчлөх юмсан.


Мөрөөдлийн бодол
Мөрөөдөлтэй хүн болгон жагахыг хүсдэг
Харин би үхэхийг хүсдэг
Мөрөөдлийг мөрөөдлөөр сольж
Мөрөөдөлтэй хамт үхэхийг хүсдэг
Мөрөөдөх дэндүү сайхан ч
Мөрөөдөл бол эрдэнэ гэж хүмүүс боддог
Харин би бусдаас өөр
Хачин гаж зүйлд дуртай
Хүүхэд болгон тоглоомтой болохыг хүсдэг
Харин би үхэхийг хүсдэг
Хүн болгон баяжихыг хүсдэг
Харин би алга болохыг хүсдэг

No comments:

Post a Comment